Hulp op afstand


PC-pro heeft ook de mogelijkheid om bepaalde problemen van op afstand op te lossen.
Niet alles komt hiervoor in aanmerking maar soms loont het toch de moeite.

Voorbeeld:
Stel, je hebt plots een probleem met het verzenden van mails en er blijft een uitgaande mail in het "Postvak uit" steken dat met geen stokken weg te krijgen is.
Bij relatief eenvoudige problemen als deze is dit soms in enkele minuten opgelost en kan dit via "Hulp op afstand" opgelost worden.
Je bespaart dan op de verplaatsing en dikwijls ook op de werkuren.

Om "Hulp op afstand" te gebruiken heb je een module nodig waarmee een externe verbinding naar uw pc kan worden gemaakt. Er hoeft niks ingesteld te worden.

Een medewerker van PC-pro zal u via telefoon vragen naar een ID-nummer en paswoord om de verbinding te maken.

Veiligheid:
Elke klant die gebruikt maakt van "Hulp op afstand" is bij externe overname van de pc in staat om deze bewerking stop te zetten.
De klant kan zelf ook mee volgen wat er wordt gedaan met de pc en kan bijkomende uitleg vragen via telefoon.

PC-pro draagt er zorg voor dat de privacy wordt gevrijwaard.
Bij het openen van mappen als "Mijn dokumenten" vragen wij altijd eerst toestemming van de klant vanwege privacyredenen.

De tarieven voor "Hulp op afstand" kan je vinden onder de rubriek "Tarieven" bovenaan in de menu.

Langs Client-zijde (klant) is volgende module nodig:

vink  
vink